Тема: "Евразия"
З понеділка, 6 квітня, о 10:00 д стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.
За розкладом уроки будуть проводитись у понеділок та середу
Понеділок 18 травня 2020 р.
Тема уроку: "Найбільші держави Азії"
Тема уроку: "Найбільші держави Азії"
Домашнє завдання:
1. Переглядаємо відео, читаємо 53 параграф
1. Переглядаємо відео, читаємо 53 параграф
2. Робимо візитку однієї з країн Азії за планом з минулого уроку.
Середа 13 травня 2020 р.
Тема уроку: "Найбільші держави Європи"
Тема уроку: "Найбільші держави Європи"
Домашнє завдання: Переглядаємо відео, читаємо відповідний параграф.
Оберіть любу країну Європи та зробіть візитку. Роботи чекаю в особистих повідомленнях до 18 травня 2020 р.
1.Територія (площа) |
|
| |
2. Населення |
|
| |
3. Столиця |
|
| |
4. Офіційна мова |
|
| |
5. Грошoва одиниця |
|
| |
6. Основна релігія |
|
| |
7. Форма державного правління |
Середа 06 травня 2020 р.
Тема уроку: "Населення "
Тема уроку: "Населення "
Домашнє завдання: Переглядаємо відео, читаємо відповідний параграф, готуємось до контрольної роботи.
Понеділок 04 травня 2020 р.
Тема уроку: " Євразія. Охорона природи"
Тема уроку: " Євразія. Охорона природи"
Домашнє завдання:
1. Переглядаємо відео .Повторюємо вивчений матеріал та починаємо готуватися до контрольної роботи.
1. Переглядаємо відео .Повторюємо вивчений матеріал та починаємо готуватися до контрольної роботи.
Середа 29 квітня 2020 р.
Тема уроку: "Природні зони. Вертикальна поясність "
Тема уроку: "Природні зони. Вертикальна поясність "
Домашнє завдання:
1. Читаємо параграф 48
2. В робочих зошитах створюємо таблицю "Висотна поясність Євразії" ( за зразком) . Переглядаючи відео та використовуючи схему в підручнику на стор.231 заповнюєте таблицю. Готові роботи пересилаєте мені в особисті повідомлення до понеділка 04 травня.
2. В робочих зошитах створюємо таблицю "Висотна поясність Євразії" ( за зразком) . Переглядаючи відео та використовуючи схему в підручнику на стор.231 заповнюєте таблицю. Готові роботи пересилаєте мені в особисті повідомлення до понеділка 04 травня.
Вертикальна
поясність в Альпах
|
|||
Назва поясу
|
Місце розташування
|
Висота ( м)
|
Особливості природи
|
Вертикальна
поясність в Гімалаях
|
|||
Назва поясу
|
Місце розташування
|
Висота ( м)
|
Особливості природи
|
Понеділок 27 квітня 2020 р.
Тема уроку: "Природні зони Євразії"
Домашнє завдання:
1. Переглядаємо відео та читаємо параграф 47-48
2. В робочих зошитах записати порівняльну характеристику двох природних зон (на ваш вібір). План можно використати той що у ваших зошитах, або той, що вам пропонує вчитель в кінці відео уроку. Фото робіт чекаю в особистих повідомленнях до 29 квітня включно.
Карта природних зон Євразії1. Переглядаємо відео та читаємо параграф 47-48
2. В робочих зошитах записати порівняльну характеристику двох природних зон (на ваш вібір). План можно використати той що у ваших зошитах, або той, що вам пропонує вчитель в кінці відео уроку. Фото робіт чекаю в особистих повідомленнях до 29 квітня включно.
Середа 22 квітня 2020 р.
Тема уроку: "Води суходолу "
Домашнє завдання:
1. Читаємо параграф 45
2. В робочих зошитах створюємо план характеристику однієї річки Євразії на вибір (план є у вас в зошитах) присилаєте мені в особисті повідомлення до понеділка 27 квітня.
3. Запам"ятайте географічні об"єкти Євразіїї
2. В робочих зошитах створюємо план характеристику однієї річки Євразії на вибір (план є у вас в зошитах) присилаєте мені в особисті повідомлення до понеділка 27 квітня.
3. Запам"ятайте географічні об"єкти Євразіїї
Середа 15 квітня 2020 р.
Тема уроку: "Кліматичні пояси. Типи клімату"
Домашнє завдання:
1. Читаємо параграф 43, повторюємо 42
2. Виконуємо тест до 22 квітня 2020 р.
2. Виконуємо тест до 22 квітня 2020 р.
Понеділок 13 квітня 2020 р.
Тема уроку: Клімат Євразії
Домашнє завдання:
1. Переглядаємо ще раз відео (доречі, дуже цікаве та зрозуміле), читаємо параграф 43 .
2. Відповідаємо письмово на шість запитань які знаходяться в кінці відео (питання можно не переписувати, пишите номер запитання та відповідь)
Діти, якщо ви уважно дивились урок, то ви з легкістю дасте відповідь.
Середа 8 квітня 2020 р.
Домашнє завдання:
1. Уважно переглядаємо відео та читаємо параграф 42.
2.Пройдіть тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=514075
(тест активний до 12 квітня)
Домашнє завдання дублюється з тими завданнями, які ви вже виконували. Тому у вас є можливість закріпити знання які ви вже отримали.
Все задания можно выполнять в рабочих тетрадях или в Worde и пересылать мне на почту или в личные сообщения в вайбер. Алгоритм пересылки сообщений смотрите здесь.
Задание 1. Знакомимся с §40-42. Алгоритм изучения Евразии такой же, как и при изучении других материков.
Задание 2. Запишите названия объектов Евразии которые относятся к самым-самым:
-Самая высокая точка Земли;
- Самое большое озеро;
- Самое глубокое озеро;
- Самый большой полуостров;
- Самая низкая точка суши;
- Самая большая горная система;
- Самая большая географическая область.
Задание 3. §41 Подготовить сообщение или презентацию (5-6 слайдов) на тему "Деятельность известных людей исследовавших Евразию". Выбираете любого исследователя и готовите информацию.
Задание 4. Задание для работы с картой.Скачайте и распечатайте контурную карту (если есть такая возможность). на контурной карте выполнить практическую работу №10 Стр.192.
Тема: "Северная Америка"
На 24 марта 2020
Повторить §33-39
Подготовить информацию на тему "Самые известные объекты Северной Америки, которые отнесены к наследию ЮНЕСКО" по плану:
1. Что такое ЮНЕСКО;
2. Название объекта;
3. Местоположение;
4. Время создания;
5. Причина внесения в список ЮНЕСКО.
Ответы присылайте на мою почту
Выполнить контрольный тестОтветы присылайте на мою почту
При подготовке к тесту используйте дополнительную информацию ⇰ здесь
На 11 марта 2020 .
читать §36-37
- подготовиться к картографическому диктанту.
- в рабочей тетради составить характеристику реки Северной Америки ( ваш выбор)
До 04 марта 2020 г. необходимо выполнить следующие задание:
- читать §34,35
- подготовиться к картографическому диктанту.
- заполнить таблицу:
- подготовиться к картографическому диктанту.
- заполнить таблицу:
Соотношение тектонической
структуры и форм рельефа
Северной Америки
Часть материка
|
Тектоническая структура
|
Формы рельефа
|
Северная часть
|
||
Центральная часть
|
||
Восточная часть
|
||
Западная часть
|
- в конце §35 заполнить таблицу "Характеристика климатических поясов"
- пройти тест, предварительно прочитав §31-32;
Комментариев нет:
Отправить комментарий